tirsdag den 9. april 2013

En overraskelse


Idag fik jeg en sms fra Casper om, at han kørte fra sit arbejde nu, og at jeg skulle lufte Fox, og jeg skulle være klar til, han kom hjem, fordi han havde en overraskelse.

Overraskelsen var, at han ville købe nogle af de ting, jeg havde ønsket mig.
Jeg valgte, jeg gerne ville have dette sengesæt med Duchess fra Aristocats.

 
Det har jeg virkelig haft ønsket mig i lang tid(:
 
Og så fik jeg Castle sæson 4.
Den har jeg også ønsket mig(:
 
 
Den kan vi begge få glæde af, da vi begge har set de andre sæsoner.
Så i aften begynder vi nok på den.
Nu kan jeg strege den af min liste under " Ting jeg vil købe i år."
 
Bagefter tog vi et nyt sted hen og spiste. Det var kinesisk.
Normalt har vi vores ynglings kinesisk restaurant, men vi ville prøve denne her.
Det var okay, men vi begge ville vælge vores ynglings næste gang, da det var bedre.
Men det var sjovt at prøve noget andet(:
 
Jeg er så glad for denne overraskelse(:
Hvor han dog forkæler mig.
Da jeg også havde fået andre ting af ham for nyligt(:
 
Han er bare den bedste i hele verden(:
 
Kram en lykkelig Heidi<3

6 kommentarer:

  1. Det er bare SÅ lækkert med sådanne ting. Heldige dig. Sidder rigtig og savner min kæreste nu..

    Deltag gerne i mine give aways på soldiergirlcivilworld.com :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det nemlig.
      1000 tak.
      Årh, det må du undskylde.
      Kigger forbi dem med det samme(:

      Slet
  2. Årh hvor er det fint og sødt det sengetøj - det er dog med Marie fra Aristocats. ;) Men hvor er det bare fint! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heh, ej hvor pinligt.
      Har faktisk troet i et stykke tid, det var hende, der var Duchess. Det siger vist lidt om, hvor mange år siden det er, jeg har set den film sidst(:
      Og mange tak(:

      Slet
  3. Duchess er moderen og Marie datteren - det er nemlig ikke så lang tid siden, jeg så klip fra filmen. c",) Og så var svogerskabets killinger (tre styks) navngivet efter filmens killinger. :) Ellers tror jeg ikke, jeg havde anet, hvad det egentlig var, killingerne hed. Var faktisk klædt ud som Marie til fastelavn et år som barn. Det er da en katteelsker! :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Heh ja, jeg aner ikke, hvor jeg havde det fra, at det var hende, der hed Duchess.
      Ej, hvor sødt du var klædt ud som Marie som barn(:

      Slet