onsdag den 3. april 2013

En overfaldsalarm


Mange piger er bange for fx. at gå alene ude om morgnen eller aftnen, hvor det er mørkt.
Og nogen forældre kan være bange for at sende sine børn i byen, da man ofte hører om slagsmål og knivstikkeri i byen.
Men med en overfaldsalarm skal man er man lidt mere tryg.
Jeg har haft testet en overfaldsalarm fra Miraca
Før jeg lige fortæller om, hvad jeg synes om den, vil jeg lige fortælle, hvad Miraca er for en hjemmeside.
De sælger alarmer som fx. tyverialarmer, trådløse sensorer som fx. røgalarmer, og så overfaldsarlarmer.
Jeg synes, I skal tage et kig forbi deres hjemmeside. De har nogle rigtig gode ting.

Nu til overfaldsarlarmen.
En overfaldsalarm virker sådan, man trækker en lille split ud, og så ringer den.
Så når man sætter splitten i igen, holder den op med at ringe.

 
Den har en rigtig god størrelse, da den kan ligge i en lille håndtaske eller fx. en bukselomme.
Den ringer utroligt højt, så det er en rigtig god ting.
Den er så let at finde ud af.
 

 
På billede ovenover har jeg tegnet en pil, og den er den man trækker ud, så alarmen begynder at ringe. Så det er rigtig let. Splitten er let at få ud, men ikke så let, at den bare ryger ud af sig selv.
 
Jeg kan virkelig godt anbefale denne overfaldsalarm.
I finder den Her
Og så er der 3 farver, man kan vælge imellem(:
Jeg kan rigtig godt lide denne lyserøde farve.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 

2 kommentarer:

  1. Det er da ret smart sådan en lille overfaldsalarm og så er den ikke grim at kigge på :)

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet