tirsdag den 30. april 2013

A-Å


Her kommer nogle fact på en anden måde, end jeg plejer(:

A- Det er sjældent, jeg handler i Aldi.
B- Jeg tør ikke gå på en Badebro.
C- Jeg elsker en Citronskrive i en cola.
D- Jeg elsker Dyr.
E- Jeg Elsker smoothies.
F- Jeg savner at gå i Fitness.
G- Jeg hadede Gymnastik i skolen.
H- Jeg kan godt lide mit navn, Heidi.
I- Jeg kan ikke lide Icetea.
J- Jeg elsker Jul.
K- Det er over 4 år siden, jeg sidst har spist Koldskål.
L- Jeg har aldrig smagt Limonade.
M- Jeg kan ikke lide Mango.
N- Jeg har engang haft en Navlepiercing.
O- Jeg synes, at Ostepops smager godt.
P- Jeg er ikke så vild med Popkorn.
Q- Jeg elsker at spille Quizbattle.
R- Jeg kan ikke lide Rutjebaner.
S- Jeg elsker en flot Solnedgang.
T- Jeg bryder mig ikke om at gå i Top.
U- Jeg synes ikke, at serien Ugly Betty virker god.
V- Jeg kunne godt tænke mig at køre på Vandscooter.
W- Engang skrev jeg meget Weee, når jeg blev glad.
X- Jeg har aldrig været god til at finde ord, der starter med X.
Y- Jeg kan ikke lide Ymer.
Z- Jeg synes, at Zebraer er pæne.
Æ- Jeg synes, at Æbletærte smager godt.
Ø- Jeg kunne ikke tænke mig at smage Østers.
Å- Jeg kunne heller ikke tænke mig at smage Ål.

Hvor var det svært at finde nogle ord med nogle af bogstaverne, men jeg synes, det var en sjov udfordring(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar