fredag den 15. marts 2013

For snobbet til love


Det kalder jeg det ihvertfald.
Fordi i mine øjne er mange af dem ihvertfald ikke lækre, men derimod snobbet.
Deres holdning til nogle ting og alle deres krav, ja de er snobbet.

Jeg synes også, det er sjovt at kalde det " For lækker til love."
Fordi det er jo ikke, fordi de er for lækre til kærlighed, men for snobbet til det med deres krav.
Ingen er da for lækker til at få en kæreste.
Hvis nogen spørger, hvorfor man er single, siger man da heller ikke " Det er fordi, jeg er for lækker til kærlighed." Men man kan sige, man er kræsen ang. hvordan ens kæreste skal være.

Det hænger ikke sammen i mit hoved(:

Jeg så 10 min af et afsnit igår i fjernsynet, og jeg kunne næsten ikke holde ud at se på det,
fordi jeg synes, de var så snobbet.

Jeg kan derimod godt lide at se på Gustav, fordi han er bare underholdende(:

Men engang fulgte jeg faktisk meget med i "For lækker til love."
Men ja så sprang jeg bare fra på et tidspunkt.

Følger I med i det?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar