lørdag den 2. marts 2013

En sund snack


Jeg har før hørt folk sige, at nødder ikke er sunde, men det passer ikke.
Jo de nødder som brændte mandler, peanuts og sådan.
Men mandler, valnødder osv er faktisk sunde.

En læge har engang sagt, at han synes, det var ærgeligt, at nødder var så dyre, fordi man havde godt af at spise en håndfuld nødder hver dag.

Men jeg har en sund snack, jeg godt kan lide, som jeg vil dele med jer.

Når man fx. bliver lækkersulten om aftnen eller om eftermiddagen, så er denne snack god.

 
 
Det er en blandingspose fra Lidl med nødder i, og så har jeg selv puttet rosiner i.
Man kan også bare købe de nødder seperat, man gerne vil have.
Og jeg vil prøve at putte tørrede tranebær i engang.
 
Det er lækkert med sådan en lille skål med nødder og rosiner(:
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Uhhhhm det ser da bare rigtig lækkert ud! :) Og så er det en hel del sundere end slik ;)

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Problemet med nødder opstår hvis de generelt fylder for meget i kosten, så kan de give nogle problemer i kroppen bla nyresten :-)

    SvarSlet
  3. Jeg spiser heldigvis ikke nødder hver dag.
    Er faktisk ikke særlig tit, jeg spiser nødder(:

    SvarSlet