fredag den 1. marts 2013

Disse programmer ser jeg


For tiden følger jeg og Casper en del tvprogrammer.
Vi ser dem på sputnik og viaplay, så kan vi se dem, når vi vil, men samtidig kan vi se et afsnit før, det er i fjernsynet(:

Her er disse, vi følger med i, som kører nu.

Dicte.
Depotjagt.
Familien fra Bryggen.
Boligrivalerne.
Zulu tuk tuk.
Masterchef.
Divaer i junglen.
Luksusfælden.

Det er programmer vi begge ser, udover Dicte. Den ser jeg alene.

Her er de programmer jeg følger, som nødvendigvis ikke går i fjernsynet lige nu.
Og det er dem, jeg ser alene.

Når krisen kradser.
Ultimatium.
Ånder på besøg.
Kitchen nightmare.



Jeg er vild med serien Dicte. Den elsker jeg at se.
Men jeg kan virkelig også godt lide Zulu tuk tuk. Normalt er jeg ikke til sådan noget, men lige dette program kan jeg faktisk godt se.
Er også vild med Masterchef og depotjagt. Og divaer i junglen er da også bare sjovt(: Det er mine ynglings, dem jeg lige har nævnt.
Men selvfølgelig kan jeg også lide de andre programmer, ellers så jeg dem jo ikke(:

Hvad ser I af programmer for tiden(:?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Åhh jeg følger ALT.. eller næsten ;)..

    Divaer i junglen, paradise hotel, for lækker til love, de unge mødre, ekstrem hjemmeservice, masterchef, cupcake kampen, adrenalin, Tatoo salonen, familien fra bryggen, dance moms..
    -Og meget mere, når jeg lige husker det..

    Er så glad for at jeg kan optage programmer, det jo umuligt at nå at se det hele til tiden :b.

    SvarSlet
  2. Hvor følger du bare mange spændende programmer(:
    Ej hvor lækkert du bare kan optage det.
    Ja ofte kører der fler programmer over hinanden, så man ikke kan nå at se det hele.

    SvarSlet
  3. Jeg ser stort set alle reality programmer!

    Måske du vil kigge forbi min og min venindes blog og ligge en kommentar? :-)
    http://livsalling.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg kigger gerne forbi jeres blog(:

    SvarSlet