mandag den 4. februar 2013

Træt med træt på


Jeg har ret så ondt i hoved lige nu, og jeg er træt.
Og jeg har endda sovet til middag.

Jeg føler ikke, jeg laver så meget andet end at ligge i sengen og sove. Eller nu laver jeg jo også andet end at ligge i sengen, men nogle gange føles det virkelig sådan.
Heldigvis havde jeg ikke problemer med at sove i nat.

Men jeg føler mig endnu mere træt for tiden, end jeg gjorde for nogle dage siden, og det er bare rigtig træls.
Igår aftes ved halv ti tiden havde jeg rigtig svært ved at holde mine øjne åbne. Jeg måtte kæmpe for at holde dem åbne.
Så der gik jeg tidligt i seng igen.

Jeg er virkelig træt af at være træt. Jeg har i nu i 2,5 år været konstant træt.
Der har jeg sovet rigtig meget, og jeg har prøvet alt.
Jeg har taget vitaminpiller, jernpiller, gået i fitness, sovet meget, sovet lidt, sovet sådan mellem, og jeg har været træt uanset hvad.

Jeg har været så mange gange ved lægen, og de har intet fundet.
Jo, har manglet lidt jern eller C vitamin, og så fik jeg piller, og jeg kunne ingenting mærke, og så blev tallene normale, og jeg var stadigvæk træt, og så var jeg deroppe igen for at få taget blodprøver.

Så jeg har prøvet meget. Min mor mener, det er psykisk. Fordi jeg har det så skidt psykisk, og dengang hvor jeg begyndte at blive træt. Dengang havde jeg det ikke så godt i skolen, så det kan godt passe, men synes alligevel, det er utroligt, at jeg kan være så træt.
Fordi jeg er altid træt.

Men skal have bestilt en tid ved lægen, hvor jeg bla. lige vil nævne dette igen, men denne gang er det ved en ny læge.

Nogen ville elske bare at kunne sove meget, men i 2,5 år hvor man skal planlægge, hvornår man kan komme til at sove, det er ikke sjovt.

Undskyld lidt brok, men er ved at være træt af det:/

Kram Heidi:)

2 kommentarer:

  1. Det lyder ikke sjovt. Sommeren skal nok hjælpe :)

    Celina
    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tror desværre ikke sommeren hjælper, da det ikke har gjort det de andre år:/
    Men man har da lov til at håbe(:

    SvarSlet