onsdag den 20. februar 2013

Info om mig og dyr


Jeg har før lavet indlæg med info om mig.
Og i dette indlæg er det info om mig og dyr(:
Jeg håber, I vil kunne lide det.



  • Jeg har altid sagt, jeg ikke ville have en lille hund. Det var indtil min mor fik Vaks, og jeg så, hvor fantastiske små hunde er.
  • Jeg elsker at se på billedere af vores dyr.
  • Nogen gange kan jeg helt begynde at græde, fordi jeg synes, vores dyr er så smukke.
  • Jeg er bange for insekter, krybdyr og lignende.
  • Jeg snakker MEGET med mine dyr.
  • Når jeg taler i tlf. med min mor eller søster, skal de nogen gange sige hej til vores dyr.
  • Jeg havde engang et marsvin, der hed Virsjini. ( Det var en pige.)
  • Jeg kan ikke se programmer med dyr, der bliver reddet, da jeg altid begynder at græde.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Gode billeder!<3 og utroligt søde dyr:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh 1000 tak(:
      Er jeg rigtig glad for, du synes(:

      Slet
  2. http://apassionforfashionblogg.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Gode billeder! :)

    http://lifeasleilaliveit.blogspot.dk/

    SvarSlet