tirsdag den 5. februar 2013

Fine armbånd


Jeg elsker at kigge på smykker. Der findes så mange fine smykker og så så mange forskellige.

Jeg har fundet nogle rigtig fine armbånd på smartgirl.dk

Jeg synes, at et armbånd kan gøre rigtig meget for et outfit.
Det kan være rigtig fint med et helt enkelt armbånd, men så kan det se rigtig fedt ud med et lidt råt armbånd.
Det ser også nogle gange godt ud, når man har en masse armbånd samlet på et håndled.
Så der er rigtig mange muligheder inden for armbånd med, hvordan man vil sætte det sammen med et outfit(:
 
Kram Heidi(:
 
 

6 kommentarer:

  1. Jeg er også vild med armbånd! Jeg er helt vild med det første! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også et fint armbånd(:

      Slet
  2. Det første armbånd er virkelig flot :-).

    smid en kommentar så er du flink!

    amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også(:
      Kigger forbi din blog med det samme.

      Slet
  3. Det er godt nok nogle søde armbånd :o)
    også tak for det du sendte til mig.
    jeg har lige været hjemme og hente det i min postkasse.
    rigtig sødt :o)
    tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at høre, det er nået frem(:
      Og det var så lidt(:

      Slet