onsdag den 6. februar 2013

Et tabu emne - Tør du?


Der er en ting, vi piger/kvinder har tilfælles, som en del af os synes er flovt at snakke om, selvom det er en naturlig del af at være en kvinde - Menstrution.

Jeg synes personligt, det er lidt personligt men også flovt at tale om, og hvorfor er det egentlig det?
Jeg har ingen anelse.

Mange har svært ved at finde et behageligt bind eller tampon.
Jeg tror mange, der bruger bind, har været bange for, at bindet måske skulle glide ud, så andre kunne se det og sådan.

Der er råd at finde, fordi læs lige her:

Libresse’s helt egne heltinder – Lise, Jessica, Gun-Britt og Johanna – har derfor udviklet det stærkeste Libresse-bind indtil nu. Så det netop passer til hverdagens travle power-prinsesser: Det unikke Libresse-design gør, at bindet bliver siddende og følger din krops bevægelser, når du flyver derudaf. I al beskedenhed synes vi selv, at vi netop har lavet det bedste bind nogensinde – og vores Heltinder er parate til at stå så meget på mål for det, at du får pengene tilbage, hvis du ikke er 100 % tilfreds.

Hvor godt lyder det ikke lige(:?

Libresse har en konkurrence i gang, hvor man skal fortælle, hvad man mener, er et super bind, og det menes virkelig et SUPER bind. Skal det kunne hente børnene fra børnehave, gøre rent og lave mad?
Hvad er dit bud på et super bind. Vinderen vinder 10 års forbrug af Libresse-bind.
I finder konkurrencen på Libresse's hjemmeside, og den finder I Her

Vi kvinder, skal huske os selv på, vi er nogle heltinder. Det ikke sjovt at have menstrution.
Mange har en del bivirkninger: Humørsvigninger, mavesmerter, smerter i ryggen, hovedpine osv.

Nu når vi taler om heltinder, så skal I lige vide, hvem min heltinde er.

Det er min oldemor. Min oldemor på 86 år.
Hun inviterer os ( mig og Casper) altid hjem og spise, hvor der først er kaffe ( sodavand) og kage.
Så der hovedret, og så der altid dessert.
Hun har haft en stor betydning for mig i min opvækst. Hun har prøvet at lære mig at hækle, broderer og strikke. Hun har hjulpet mig med matematik opgaver. Jeg har siddet og set julekalender film midt om sommeren ved hende.
Jeg er altid blevet forkælet hos min oldemor.
Hun er en, der kan klare hele verden, føler jeg. Hun tager tingene helt stille og roligt, og det kan jeg godt lide.

Hun er min heltinde(:

Libresse sender en buket blomster til min oldemor for at hylde en af hverdagens heltinder(:

Har I en heltinde i jeres liv?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar