lørdag den 2. februar 2013

En solskins dag


Sikke en nat det har været. da jeg vågnede i nat, lå jeg vågen i næsten 3 timer.
Jeg havde en del angst i nat også, og jeg lå bare og vendte og drejde mig.

Jeg har ikke sovet til middag, selvom jeg er træt, men det kunne jeg ikke. Øv.

Imorges skinnede solen meget, og hvor var det bare dejligt, og det var dejligt at gå en tur i det gode vejr med Casper og Fox(:



Billede af mig fra idag af.

 
Billede af mig og Casper fra idag af<3

Casper skal til julefrokost med hans arbejde her om lidt, så jeg skal være chauffør for ham(:

Hvor er det dejligt, at Casper har fri i denne weekend(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine billeder. i er søde sammen <3

    SvarSlet
  2. Årh 1000 tak(:
    Sikke en dejlig kommentar at få(:

    SvarSlet