søndag den 3. februar 2013

En fuld kæreste


Jeg var jo chauffør for Casper i nat, da han var til julefrokost.

Det var en meget fuld Casper, jeg hentede, og han fik det så skidt, da vi kom hjem. Så det tog 2 timer, fra jeg hentede ham, til vi kom i seng, fordi han havde det så skidt.

På et tidspunkt spørger jeg fra soveværelset og ud til badeværelset, hvor han er, om han er okay.
Der blev ikke svaret, så går jeg ud på badeværelset og kigger, og der var han ikke. Så opdager jeg, han lå og sov på gulvet. Så måtte jeg vække ham og få ham ind i seng.

Idag har han det pænt dårligt. Når Casper går i byen, plejer han ikke at få det så dårligt som idag.
Så han må da have gået til den med drikkelse igår.

Jeg vågnede tidligt i morges efter få timers søvn. Men har næsten lige sovet til middag.
Fordi hvor var jeg dog træt og smadret. De to sidste nætter har jeg ikke fået meget søvn.
Igår fik jeg i seng kl. 22 fordi jeg var så træt.

I aften skal vi have grilmad og hygge med det. Casper skal se Super Bowl i aften.
Jeg regner med at se noget tv og læse blogs(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar