søndag den 10. februar 2013

Anmeldelse af hårlak


Da jeg var yngre brugte jeg hårlak, men i de sidste par år har jeg ikke brugt hårlak.
Nok fordi jeg nogle gange har været uheldig med at købe en dårlig hårlak, hvor ens hår blev meget stift.

Så da jeg modtog en TIGI Bed Head hårlak fra Hair247.dk var jeg meget spændt på at prøve den.

Hair247.dk har en masse produkter til hårprodukter fra forskellige mærker.
De har utrolig mange fine produkter at vælge imellem, så der er helt sikkert noget til enhvers smag.
Hvis man bestiller på en dag inden kl. 15.00 bliver det sendt samme dag.

 
Jeg blev så positiv overrasket.
Den er virkelig god.
Når jeg putter den i om morgnen, så sidder mit hår stadigvæk flot om eftermiddagen.
Hvor er det bare skønt at have hår, der sidder flot hele dagen(:
Mit hår bliver ikke stift af at bruge den, og mit hår bliver heller ikke fedtet af at bruge den, som jeg også før har oplevet med hårlakke.
 
I finder denne hårlak Her
De har også an pakke med 2 hårlakker i, så sparer man penge.
Der kan man fx. bestille sammen med en veninde(:
Det synes jeg er en god ide.
I ser den pakke Her
Jeg kan helt sikkert anbefale denne hjemmeside og denne lækre hårlak(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar