torsdag den 31. januar 2013

Sygehuset


Idag var jeg ved psykiater, og det gik rigtig fint.
Jeg skal på sygehuset for at undersøge om, jeg har hjerte rytmeforstyrrelse, da min mor nemlig har det, og fordi jeg får nogle piller. Og så skal jeg samtidig have taget nogle blodprøver, fordi det vil hun gerne have, inden man får medicin.
Så det skal jeg have gjort.

Det talte vi en del om. Synes altid, tiden går så hurtig.



 
Efter jeg og Casper havde været ude og handle ind til resten af ugen,
tog vi på MacDonalds og spiste aftensmad.
 
Nu vil jeg til og ordne nogle ting på bloggen og få læst nogle blogge(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg tror også jeg ender med at skal have Mc'D Mad på søndag, når jeg har tømmermænd efter en bytur med tøserne om lørdagen! ;) Hehe.

    SvarSlet
  2. Heh, kender jeg godt.
    Plejer også altid at få fast food efter en fest(:

    SvarSlet