onsdag den 16. januar 2013

Smuk uglehalskæde fra Annlil


Idag modtog jeg en utrolig smuk halskæde fra Annlil.dk

Annlil.dk har nogle rigtig smukke smykker.
De har udover til kvinder også smykker til mænd og børn.
Jeg synes, de har et stort udvalg af smykker. Jeg er bla. vild med mange af deres halskæder.

De har også en facebook side, som I finder lige Her
Den er virkelig et kig værd.
Der kan man også se, når de har en konkurrence på en blog.
Det kan jeg rigtig godt lide, da jeg elsker at deltage i konkurrencer(:


Halskæden jeg modtog lå i en rigtig fin pose.


Jeg modtog denne fine uglehalskæde, og jeg er virkelig så vild med den.
Synes virkelig, den er så utrolig fin(:


Jeg kan rigtig godt lide, at kæden er lang.
Og jeg kan også godt lide, at uglen er så stor(:
Man kan virkelig også mærke og se, at halskæden er af god kvalitet.

Deres hjemmeside er helt klart et tjek værd, og jeg kan helt sikkert anbefale deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar