fredag den 11. januar 2013

Lækker dessert



Hvor er det dejligt at være heroppe ved min mor og stedfar igen.
Da vi kørte herhjem var det begyndt at sne, men så holdte det op, og pludselig begyndte det at sne rigtig meget.
Jeg og Casper har lige været ude og gå en aftenstur med Fox og Vaks ( Vaks er min mors hund.)
Det var rigtig hyggeligt(:

Nu ligger jeg og skal til og læse blogs(:
Til aftensmad fik vi en af mine livretter. Nemlig boller i karry.
Vi fik bagefter en lækkert dessert.


Is i en nøddeskal, som er med noget karamel. MUMS. Elsker de nøddeskalle(:
Og så var det pyntet med kiwi. 

Jeg savner Simba og Nala. Men min far og stedmor passer dem, og jeg ved, der bliver passet godt på mine 2 dejlige katte(:

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. MUMS!!!!!! Det ser godt nok lækkert ud :D

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt :-) Og den der dessert ser godt nok lækker ud!

    xx
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også rigtig hyggeligt(: Og den var virkelig også lækker(:

      Slet
  3. Mums! :-) Jeg har en konkurrence kørende hvor du kan vinde en smuk ring fra Katja Jaeger til en værdi af 1295,- Kig gerne forbi og deltag hvis du har lyst! http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-katja-jaeger.html

    Knus Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger forbi din give away med det samme(:

      Slet