tirsdag den 29. januar 2013

En fantastisk serie


Idag har jeg og Casper set serien Lost færdig.
Vi har set alle 6 sæsoner på et par måneder.

Først troede jeg ikke, Lost var noget for mig, men efter et par afsnit, blev jeg helt afhængig af den.

 
Jeg vil dog sige, at nogen gange, blev den lidt kedelig, men det varede kun nogle afsnit, og så var den igen god.
Den starter "stille og roligt" og så bliver det mere og mere "overdrevet"
men det gør egentlig heller ikke noget.
Ofte når man har set et afsnit, har man løst til at se det endnu et afsnit for at få svar på flere spørgsmål.
 
Der sker hele tiden noget i den serie, og det kan jeg godt lide(:
 
Jeg kan helt sikkert anbefale denne serie(:
Er der nogen af jer, der har set alle 6 sæsoner?
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar