lørdag den 19. januar 2013

City Syd


Imorges vågnede jeg tidligt, og da vi havde spist morgenmad, gik jeg, Casper og min lillesøster en tur med hundene.
Det var rigtig hyggeligt og smukt at gå ned af de små gader, mens det var lidt mørkt og sneede.


Da vi kom hjem tog vi alle afsted til et center, der hedder City Syd i Ålborg.
Først blev jeg ret så skuffet, fordi der var kun 20 butikker i centret, men så opdagede vi, at der hvor bilka lå, som lå lige ved siden af, der var der 75 butikker. Så der var vi også ovre, og der blev jeg ikke skuffet(:

Jeg fik købt resten af min stedmors fødselsdagsgaver.
Casper fik købt nogle søde kagegafler fra Rice.

I aften skal jeg og Casper lave mad. Vi skal lave noget ala indbagt pizza. Det ikke rigtig indbagt pizza, men det kalder vi det bare(:

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Det lyder sa bare super hyggeligt :) Dejligt billede :)

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Det var også rigtig hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Det er altid så hyggeligt at gå ned af de stille gader, når det er halvmørkt :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  4. Skulle lige til at skrive at så var i da gået helt forkert;o) Haha men så læste jeg godt resten af indlægget, der er fint derude :D

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe da jeg læste om det på nettet, fik jeg opfattelsen af, at det hele var samlet i et center, men så opdagede vi, at der stod det med flere butikker ved bilka(:
      Ja, det er nemlig rigtig fint derude(:

      Slet