fredag den 28. december 2012

Tøsetur



Imorgen skal jeg i Rosengårdscentret med min veninde, Camilla.
Jeg glæder mig til at have en tøsetur med hende(:
Hun kommer også til nytår, og så har jeg set hende 3 gange i denne månede, og det er dejligt, at vi har set hinanden så meget, fordi nogle gange går der desværre måneder imellem, vi ser hinanden.

 
Så finder vi et eller andet at spise derinde til frokost.
Vi skal begge kigge på nogle ting til nytårs aften.
Jeg skal finde nogle gaver til pakkespillet og noget mere sprut.
 
Lige nu sidder jeg og ser Body of proof sæson 2.
Den er rigtig god(:
Jeg så sæson 1 igennem viaplay.
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Lyder bare rigtig hyggeligt:) det er dejligt med sådan nogle veninder:)

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet