torsdag den 6. december 2012

Nye Trip Trap nisser til samlingen



Idag var vi i tarupcentret for at sende julekort, og der var jeg så lige inde i Imerco, hvor jeg købte disse 2 til min samling(:

 
Det er dem fra år 2010.
Jeg så dem for nogle dage siden i Imerco, og der var de sat ned fra 129kr til 50kr.
Så jeg havde tænkt over, jeg gerne ville købe dem, da jeg faktisk ikke havde set dem før.
Så jeg købte dem idag.
Jeg har allerede fundet en plads til dem.
Er så glade for dem.
Så nu har jeg i alt 8 små Trip Trap nisser(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Åh nisserikkerne er så søde :')! Har selv kalenderstagen :D! Min plan er lidt at samle på trip trap nisser - i sær årsparrene :D!

    SvarSlet
  2. Ja, det synes jeg virkelig også(:
    Årg, jeg ville virkelig også gerne have kalenderstagen. Overvejer at købe den til næste år.
    Det forstår jeg godt, du vil. Jeg vil også begynde at samle på Trip Trap nisser(:

    SvarSlet