mandag den 17. december 2012

Lækre Jeffrey Campbell sko



Selvom jeg ikke går så tit med højhølede, elsker jeg at kigge på højhælede sko, fordi jeg synes, der findes så mange pæne. Men jeg kan ikke gå i alt for høje sko, fordi jeg får alt for ondt i fødderne.

Men jeg var lige inde og kigge på smartgirl.dk og der fandt jeg nogle virkelig lækre Jeffrey Campbell sko.

 
Jeg synes, dem til venstre er så fine, og så er de så simple.
Dem til højre de er ret så seje med detaljerne, og det giver lidt et råt look(:
 
 
Dem til venstre er rigtig fede, synes jeg. Kan virkelig godt lide farven samt spænderne.
Dem til højre er virkelig også fine(:
 
I finder dem alle på smartgirl.dk under mærket Jeffrey Campbell.
 
Husk I meget gerne må følge mig via min facebookside, som I finder Her
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. De er fede. Ej heller så tit jeg balancerer på de meget høje hæle, men kigge nyder jeg som du ... :-)

    SvarSlet
  2. Der findes så mange fine, synes jeg(:
    Så er dejligt, man kan kigge på dem, selvom jeg ikke kan gå med dem.

    SvarSlet