torsdag den 6. december 2012

Julepynt



Jeg går en del op i julepynt, og vi har en del fremme herhjemme.
Det synes jeg hører julen til(:
Jeg elsker julepynt.

Jeg vil begynde at lave nogle indlæg her i decmber månede, hvor jeg viser noget af vores julepynt frem(:

 
Normalt er jeg overhoved ikke til kravlenisser.
Og det var jeg faktisk heller ikke første år, jeg og Casper skulle pynte op sammen,
men efterhånden er jeg begyndt at holde af disse kravlenisser, som vi har, da de er lidt gammeldagse.
 
 
Min mor har lavet denne søde snemand.
Rigtig havde vi 2, men det år jeg fik dem, der tog Nala den ene og legede med den, hvor bla. halstørklædet faldt af.
Så nu sørger jeg altid for, den ikke er et sted, hvor hun kan hoppe op(:
 
 
De 2 her er nogen, jeg har fået af min søster(:
Der var nogle af hendes juleting, hun ikke ville have, og det måtte jeg så få(:
 
Kram Heidi(:
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej Heidi
    Jeg har lige ét spørgsmål. Når du laver giveaways og får tingene sponsoreret af firmaer/hjemmesider, kontakter du dem så selv? :-)

    Knus
    http://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg kontakter de fleste selv(:
    Der er nogle gange, jeg er blevet kontaktet.
    Men jeg kontakter langt de fleste selv(:

    SvarSlet