mandag den 17. december 2012

Et møde er overstået



Idag har jeg været til møde med sagsbehandleren, og det er dejligt, det er overstået(:
Det gik fint. Vi talte bare om, hvad der er sket siden sidst, og hvordan jeg har det.
Og så talte vi om, hvad jeg gerne vil, når jeg biver rask.
Skal først til samtale igen om 3 måneder.

Nu kan jeg nyde resten af ugen(:
Jeg havde det sådan, at dette skulle bare overståes, fordi jeg har været så nervøs omkring dette møde.
Jeg havde heldigvis Casper med, men han synes, det var meget kedeligt at være med.
Men er bare glad for, han var med, fordi det var en stor støtte for mig(:

Idag var Fox ved dyrelægen for at få klippet negle. Fox bryder sig ikke om at få klippet negle, derfor får vi det gjort ved dyrelægen. Fox' negle vokser ret hurtigt, så dem får vi klippet hver anden månede ca.

Casper har aftenvagt idag, så glæder mig til, at han får fri(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar