fredag den 30. november 2012

Viaplay



Jeg har været så heldig, at jeg har fået lov til at teste Viaplay

De har en masse tv programmer at vælge imellem.
Der er simpelthen noget for enhver smag.
Der er en masse serier som The closer, Greys Hvide Verden, Ghost Whisperer og Forsvundet sporløs, reality programmer som Fristet, Amalies Verden, Familien Fra Holtewood, Jersey Shore og en masse andre.

Jeg har også opdaget nogle programmer, jeg ikke vidste, der fandtes, men som jeg er blevet vild med.
Fx. Vanvittige vaner, der handler om folk, ja der har vanvittige vaner. Nogle spiser sten flere gange om dagen, nogle spiser kridt flere gange om dagen, tager solarie 2-3 gange om dagen og sådan.

Depotjagt er jeg også blevet helt vild med. Ja, og jeg kunne sagtens nævne flere.

Udover tvprogrammer har de også film, og der er bare så mange at vælge imellem.
Jeg og Casper har lavet en hel liste med de film, vi gerne vil se derinde, og så kan vi bare begynde fra en ende af med at se filmene(:

Der er også sport, og det har jeg ikke undersøgt så meget om, men det har Casper tilgengæld, og jeg kan forstå på ham, det er godt, siden de ting han sad og jublede om. Det var noget med, man kunne se NFL, som han er vild med(:

En pakke med tvprogrammer koster 69 kr om måneden, og en pakke med tv og film koster 79kr om måneden, og en pakke med tvprogrammer, film og sport koster 199kr om måneden.

Jeg kan helt klart anbefale viaplay, fordi jeg synes, det er så smart, og samtidig kan man se en masse gamle programmer og film. Og så det at man lige kan sætte på pause og sådan. Ja, det kan jeg godt lide(:

Kram Heidi(:

                                                              Dette indlæg er sponsoreret


Ingen kommentarer:

Send en kommentar