lørdag den 24. november 2012

Smukke roser og min ynglings chokolade



Igår da Casper kom hjem fra arbejde, fik jeg de smukkeste roser af ham.

 
Og ikke nok med det, fik jeg min ynglings chokolade, som er
blommen i madeira.
Jeg blev meget overrasket over, han havde købt den til mig,
fordi det er sjældent, jeg får den, fordi Casper kan nemlig ikke lide dem, så det er ikke noget, vi køber sammen, men jeg elsker virkelig det chokolade.
Så det at han havde tænkt på, jeg så godt kan lide den, gjorde mig så glad(:
 
Hvor har jeg bare en dejlig kæreste<3
 
Kram Heidi(:
 
 

4 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig dejligt! Det er bare det bedste når man bliver overrasket med noget, man virkelig godt kan lide :) Og at folk tænker på en!

    bykatinka.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ja, det er det virkelig(:
    Og ja og bare det, at vide at folk tænker på en, det er rart(:

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt. Hvor er han sød :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet
  4. Mange tak(:
    Ja, det er han virkelig.
    Jeg kigger forbi din give away med det samme(:

    SvarSlet