onsdag den 14. november 2012

Små søde fisk



Idag bliver min oldemor 86 år.
Så i eftermiddag skal vi til fødselsdag ved hende, hvor bla. min lillebror kommer.
De andre skal have andebryst, hvor jeg skal have bøf. Mmm det glæder jeg mig til.
Vi skal også have lagkage og dessert.

Jeg skal nå at pakke den chokoladeæske ind fra dyrene.
Inden vi kører ud til hende, skal vi i Petworld for at købe fisk til hende.
Jeg ved, hun har ønsket sig nogle nye fisk til hendes akvarium.
Og som stor dyreelsker, jeg er, glæder jeg mig vildt til at købe nogle til hende. Til at udvælge nogle. Til at gå og kigge på alle de små søde fisk(:

Jeg sov heldigvis godt hele natten. Forrige nat lå jeg nemlig vågen i over 2 timer, så var bange for, det ville ske i nat igen, men det gjorde det heldigvis ikke(:

Nu vil jeg sætte mig til at se Pyrus i alletiders eventyr(:
Hvor jeg dog bare elsker Pyrus.

Husk nu at deltage i min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr til Moviezoo.
I finder give awayen Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar