søndag den 4. november 2012

Søde juleposer + ny julekalender



Idag var vi i bilka, og der fandt jeg nogle rigtig søde små juleposer, som man kan bruge til gaver.
De kostede kun 5 kr pr stk, så sådan 2 skulle jeg have. De havde også med et andet motiv mere ( kan ikke huske om der var mere end det andet motiv.)

 
Da vi gik ind i bilka, opdagede jeg, de havde fået julekalendre film.
 
Iiih hvr det kriblede i fingrene for at købe en masse julekalendre film.
Jeg beherskede mig og købte en julekalender film.
Pyrus i alletiders eventyr.
 
 
 
Jeg overvejede at købe Olsenbanden ( den med børnene) eller Jullerup færgeby.
Jeg har lovet mig selv, jeg må købe Jullerup færgeby i december.
Fordi jeg havde sagt til mig selv, at hvis jeg så den til 50 kr et sted, skulle jeg have den.
De har også Torvet.
En gammel julekalender. Den overvejer jeg også at købe på et tidspunkt.
 
Men jeg havde netop tænkt, jeg ønskede mig Pyrus i alletiders eventyr.

Nu kan jeg strege den af listen under "Ting jeg vil købe i år."

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar