lørdag den 10. november 2012

Så var jeg tilbage



Idag tog jeg og Casper til Hadsund dyrehave.
Jeg har før vist jer billeder derfra og fortalt jer om det.
Men jeg elsker simpelthen at være der.

 
 
Jeg føler mig så meget hjemme der på en eller anden måde.
Det at stå og fodre hjortene, ja det er bare fantastisk.
Og gederne, ja elsker at være ved gederne.
De var helt vilde med at snakke idag.
Der var specielt en, der rigtig gerne ville snakke med mig.
Man kan gå ind til dem, men idag blev vi udenfor hegnet, da der var en del mudret derinde.
Den ene lille ged hoppede op ad hegnet og stod op af det, så jeg kunne snakke med den.
Det er sjovt, at geder er kælne ligesom hunde.
Det var dem her ihvertfald. Man kunne se hvor meget de nød det.
 
Jeg blev helt trist, da vi tog derfra.
Jeg elsker at være der.
Og hver gang vi er ved min mor, tager vi derhen.
 
Når jeg er ved hjortene og gederne føler jeg, jeg er det helt rigtige sted.
At det er blandt dyrene jeg hører hjemme, og hver gang jeg er der, bliver jeg bekræftet i,
at dyr er så vigtige for mig, og hvor højt jeg elsker alle slags dyr.
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar