fredag den 16. november 2012

Ren hygge weekend



Nalas øje ser lidt bedre ud(:
Så det er rart.

Nu sidder jeg og Casper foran hver vores computer her i stuen med tændte sterinlys, mens vi hygger med en skål chips.
Casper skriver ønskeseddel til min søster, og jeg sidder her på bloggen.
Er så hyggeligt(:

Imorgen aften kommer min veninde, Pernille herhjem, hvor jeg har inviteret hende på en usund aften, med grilmad og en masse slik og chips.
Det glæder jeg mig meget til(:
Casper skal ud og spise med sit arbejde imorgen.



Søndag er ren slappe af dag.
Casper skal dog på arbejde indtil middag, men så har han heldigvis fri resten af dagen(:

I aften skal vi bare have en rigtig hygge aften. Maden står på hotdogs, og så skal vi se en masse Bones, og hygge med slik.
Casper skal heldigvis først møde på arbejde kl. 11 imorgen. Så vi behøver ikke tænke på, hvad tid vi går i seng i aften.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar