søndag den 25. november 2012

Julen nærmer sig



Når det kommer til jul, så er jeg et stort "pattebarn."
Jeg elsker julen. Jeg elsker, når butikkerne får juleting frem.
Jeg elsker at gå og bruge tid på at vælge hvilket gavepapir, til og fra mærker osv, vi skal have.

Jeg elsker at pynte op til jul, jeg elsker at lave juledekoration, jeg elsker at lave julekonfekt, jeg elsker at skrive julekort.
Jeg nyder at pakke julegaver ind og gør lidt ud af dem.
Jeg spekulerer meget over, hvad jeg mon får i gave, og jeg er så nysgerrig, at jeg har svært ved at vente.

I år er jeg begyndt at ønske mig ting til lejligheden, de andre år ønskede jeg mig kun ting til mig selv, som serier, dvd film osv.
Men vi er også i år begyndt at samle på Rosendahl Grand Cru, og det ønsker jeg mig en del af i år.
Så det måske derfor. Men jeg ønsker mig stadig en del film og sådan(:

Jeg kan ikke vente til, vi skal pynte op på fredag og til, vi skal lave juledekoration.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Årh, jeg bliver i helt i julesteming når jeg ser din header! :-)

    http://camillasperspektiv.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det er også så hyggeligt med julehygge, stearinlys og julekugler på træet :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet
  3. Julen er deeeeeeeeeeejlig - Og man må gerne have sit indre barn med sig - både fysisk og psykisk. Holder vi op med at lege og have "barneglæden" , så blir' det hele sgu så højtideligt kedeligt. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også(:
      Ja, så kan det hurtig blive kedeligt, hvis man holder op med det(:

      Slet