mandag den 19. november 2012

Gode Deluxe ting


Lidl har i deres faste sortiment nogle ting fra mærket Deluxe, men fra igår af fik de en helt masse andre ting fra Deluxe.

Jeg købte disse pinde.

¨
 
Så putter man dem begge i varm mælk, og så bliver det kakao ligesom på Baresso.
MUMS, det smagte virkelig godt, og så koster de kun 10 kr.
 
 
De har også nogle rodfrugt chips.
Først lyder det måske ikke så indbydende, men hold op, hvor smagte de godt.
De er med havsalt, og ja på en måde smager de som chips, men konsistensen er noget andet.
De er lidt hårdere end chips.
De koster vist også 10 kr.
Og så er det okay mange i posen.
Dem er jeg virkelig vilde med.
Dem har jeg tænkt mig, vi kan købe i hverdagen, hvis vi trænger til lidt lækkert.
 
På søndag skal vi prøve nogle butterdej tareteletter.
Dem glæder jeg mig til at smage(:
 
Har I andre prøvet nogle ting fra Deluxe, som I synes, der skal prøves(:?
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. MUMS, de smager så godt sådan nogle :)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/11/giveaway-zol.html

    SvarSlet