tirsdag den 20. november 2012

Give away nr. 18



Igår fortalte jeg, der ville komme endnu en give away idag, og den kommer nu(:

Denne gang er det ARGANDIA der har været så søde at sponsorere denne give away.

ARGANDIA har en masse lækre skønhedsprodukter, så man rigtig kan forkæle sig selv.
De har en masse lækre olier til kroppen.
De har både ansigtspleje, kropspleje, hårpleje og tilbehør, og spiseolier ( økologiske madolier.)

Det er fra Argantræet og figenkaktusen, man udvinder olierne, som har nogle rigtig gode egenskaber. Og du finder disse olier i alle deres produkter.

I kan også følge dem via deres facebookside, som I finder Her

Nu til den virkelig lækre præmie.

 
 
En heldig læser vinder dette sæt, som består af en Cleansing Foam og en Floral Water Orange til en samlet værdig af 318 kr.
I kan læse mere om produterne Her og Her
 
Reglerne er:
 
I skal være/blive fast læser af min blog via Google Friend Connect.
I skal synes godt om min facebookside
I skal lægge en kommentar, hvor I enten skriver jeres mail eller link til jeres blog, så jeg
kan komme i kontakt med vinderen hurtigt.
 
Give awayen slutter tirsdag den 4 december.
 
I skal bo i Danmark for at deltage.
 
Jeg håber, I har lyst til at deltage(:
 
Kram Heidi(:
 

35 kommentarer:

  1. whoooww hvor er det lækkert <3 elsker skønne produkter, syntes det er så vigtig at forkæle og passe og pleje sig selv :-)

    jeg har mega meget lyst til at deltage i din skønne konkurrence :-)

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert! Jeg må hellere tjekke deres side ud :) Er deres arganolie til håret er 100 % ren? Tænkerom det giver held at den 4. december er min fars fødselsdag?

    Hav en dejlig dag :)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne deltage(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Uh håber jeg vinder! :D

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil da også mægtigt gerne deltage i kampen om de lækre produkter ;-)
    Tusind tak for endnu en spændende konkurrence!
    knus
    kirstenhansentim6@live.dk

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage :)

    annika0402@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Hej Heidi. Jeg er kommet ind på din blog, igennem den kommentar du skrev til mig. Sætter jeg pris på :) Vil rigtig gerne deltage i din give away!

    Rachel.m@hotmail.com
    eller
    rarabyrachel.com

    LOVE.

    SvarSlet
  8. Lækker give away! :)
    Jeg deltager selvfølgelig.

    Min blog er;
    Karinadue.blogspot.com

    Og min mail er;
    Karinadue@live.dk

    SvarSlet
  9. Jeg deltager gerne(:

    tballspige@hotmail.com

    SvarSlet
  10. i'm in (:
    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  11. jeg vil rigtig gerne være med

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  12. Sikke nogle lækre produkter,følger alle steder.:)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Sikke en fin giveaway, jeg er med :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Lækre produkter, som det vil være luksus at vinde, så jeg deltager og krydser fingre :-)

    lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  15. Vil gerne deltage, produkterne ser super skønne ud. :-)

    lisa-m-nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Hejsa
    Hvor lækkert elsker skønne hudprodukter <3 Og har hørt så meget godt om disse
    Med venlig hilsen
    Gitte
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  17. Lækker præmie, jeg er med :)
    Har linket til dig på min hjemmeside, men ved ikke hvordan jeg følger dig via Google Friend Connect.

    SvarSlet
  18. Lækker præmie!

    -Melina
    http://mullesminiblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  19. Hej!! jeg vil også gerne deltage!!!!
    kærlig hilsen Lissen

    SvarSlet
  20. Håber jeg er heldig :)

    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Overlækre produkter!!! Min mail er gerdafaurschou@gmail.com :)

    SvarSlet
  22. Super blog, er ikke sikker med det der google friend halløj, men skriv til min mail, hvis jeg er fast læser noget andet google noget..

    Johanne.charlotte.andersen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Ohh la la la - Skønne sager ... Følger dig både her og der :-) Fast læser via google og følger dig via bloglovin, så misser dig heldigvis ikke. Denne skønne sag havde jeg overset, men jeg deltager mere end gerne. :-)

    tina@mipex.com

    SvarSlet
  24. Lækkert!

    www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  25. Vil gerne deltage, de ser vildt lækre ud de produkter.
    Er fast læser af din blog og har linket fra min blog af.

    mette_borre@yahoo.dk

    SvarSlet
  26. Vil gerne være med i endnu af en af dinne skønne giveaways! :)

    Følger dig allerede på GFC og har liked din Fb side :)

    xx Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Rettelse, min mail er: emma--jensen@hotmail.com

      Roder vist lidt rundt i mail og bloggen, haha :-)

      Slet
  27. Lækkert! :-)

    rikkesunds.blogspot.dk
    rikkesunds@live.dk

    SvarSlet
  28. Rikke siger super lækker ; )

    rikke_bruunjensen@hotmail.com
    www.mamalover.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Hej:) Jeg følger dig på Facebook og herinde:) Lækre præmier du har fundet til os.

    Mvh Rikke

    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  30. In! :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  31. Lækre sager.
    Stine_ebbesen@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Tak for invitationenen til at deltage i den fine give away....Min datter vil elske at få et så fint sæt "lækkerier"...så jeg krydser fingre for, at jeg kan gøre hende glsd. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet