lørdag den 17. november 2012

En blog jeg kan lide #2


Jeg lavede for kort tid siden et indlæg med en blog, jeg godt kan lide, og sådan nogle indlæg har jeg tænkt mig at lave nogle stykker af, så I også kan få øjnene op for disse gode blogge.

Denne gang vil jeg gerne skrive om bloggen By Katinka
Jeg har før skrevet om hendes blog, da hun var ny i blogland,
men jeg synes, den fortjener et indlæg igen.

Nu har jeg jo lært hendes blog bedre at kende, og jeg er lige så vild med den, som da jeg fik øjnene op for den første gang.

Katinka skriver om sin hverdag, men også om mode, når hun får købt noget nyt flot tøj, og hun skriver også anmeldelser om hudplejeprodukter, når hun har prøvet et nyt produkt og det kan jeg godt lide(:

Jeg synes, hendes blog er personlig, og jeg føler, man virkelig lærer hende at kende igennem hendes indlæg, og det er sådan nogle blogs, jeg rigtig godt kan lide at læse.

Jeg synes virkelig, I skal tage et kig forbi hendes blog.
Hun har bla. en give away kørende for tiden, som I finder Her

Kram Heidi(:


3 kommentarer:

  1. Hvor er du sød ! :)
    Jeg elsker din blog, og det betyder rigtig meget at du skriver det her indlæg. Lige meget om folk kigger forbi min blog eller ej, er det bare rart at vide at det jeg laver er godt nok :) Det giver bare en lyst til at fortsætte! Så tak :)

    SvarSlet
  2. Årh 1000 tak(:
    Er glad for, du kan lide det(:
    Synes bare, folk skal have muligheden for at se din blog, da jeg elsker at læse med hos dig(:
    Så det skal de andre bestemt ikke snydes for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg så glad for at du synes :) !

      Slet