søndag den 18. november 2012

En aften i det usundes tegn


Jeg havde en rigtig hyggelig aften med min veninde, Pernille igår(:
Vi købte mad fra grillen og var i føtex, hvor vi købte masser af slik.

 
Efter vi havde set film, sad vi og skrev ønskeseddler til hinanden.
Vi giver nemlig hinanden julegaver.
 
 
Pernille havde sin hund, Tulle med.
På et tidspunkt legede Fox og Tulle så godt sammen.
Hvor de løb rundt og "angreb" hinanden.
Det var så dejligt at se(:
 
Casper var jo ude og spise med sit arbejde igår, så der hentede jeg ham nede i byen.
Jeg var først i seng kl. 1 men var dejligt at for en gang skyld at gå sent i seng(:
 
Idag skulle Casper rigtig få fri kl. 13.00 men nu får han først fri kl. 16.00
Det er rigtig øv:/
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Mmm, jeg kunne godt spise alt det der ligenu :)
    Men det lyder som en rigtig hyggelig aften du har haft!

    bykatinka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en rigtig hyggelig aften(:
      Hehe kender jeg godt.
      Sådan har jeg det også, når jeg ser billeder af slik.

      Slet
  2. Bliver helt slik sulten! :-)

    http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, sådan har jeg det ofte også, når jeg ser andres billeder af slik(:

      Slet