tirsdag den 13. november 2012

Disse her ønsker jeg mig



Jeg har før nævnt, at jeg elsker julekalendre film, og at jeg elsker at se dem året rundt.
Hver gang jeg ser julekalendre film i føtex, bilka osv, gribler det helt i fingrerne på mig.

Jeg har vist jer, hvilke julekalendre film, jeg har.
Nu kommer der en liste over, dem jeg godt kunne tænke mig til samlingen. Og da der er så mange, ved jeg, der går lang tid, før jeg får dem alle sammen.
Nu når der er så mange på min liste, vil hun sikkert tænke, om der overhoved er nogen, jeg ikke vil have, og dem er der faktisk også en del af(:

  • Vinterbyøster.
  • Jullerup Færgeby.
  • Nissernes Ø.
  • Andersens Julehemmelighed.
  • Jul På Vesterbro.
  • Pyrus- Alletiders Nisse.
  • Pyrus- Alletiders Jul.
  • Olsen-Bandens Første Kup.
  • Torvet.
  • Jul I Gammelby.
  • Ludvig Og Julemanden.
  • The Julekalender.
  • Bamses Julerejse.
  • Jul I Valhal.
  • Kikkebakkeboligby.
  • Krummernes Jul.

Jeg er nu i gang med at se Pyrus-Alletiders eventyr.
Jeg ønsker mig helt sikkert nogle julekalendre film i julegave, men også i adventsgave af Casper(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. de har bamses julerejse i rema, til 99 kr, mener jeg det er :-)
    jeg mangler den gamle krummernes jul, jul i valhal, andersens julehrmmelighed og mikkel og guldkorte. så er der vidst ikke flere jeg mangler, som jeg gerne vil ha' :-D

    SvarSlet
  2. Har også set den i bilka.
    Men min søster har haft skrevet, at jeg godt må få hendes Bamses Julerejse(:

    Ej hvor dejligt, at du ikke mangler så mange(:

    SvarSlet