torsdag den 8. november 2012

Dagen idag



Idag skulle vi rigtig hjem og besøge min far og stedmor, men det bliver kun Casper, der skal det, fordi jeg har det ikke så godt psykisk idag.
Det er rigtig ærgeligt.

Idag skal jeg lave en liste over de ting, vi skal have med op til min mor og stedfar i weekenden.
Jeg laver en liste hver gang, fordi ellers kommer vi til at glemme et eller andet.
Jeg skal have lavet min ønskeseddel færdig til dem, jeg skal huske Casper på, han skal lave sin ønskeseddel, + han skal pakke sine ting i aftnen,
fordi normalt når vi skal derop, kommer han hjem, og så pakker han bilen, fordi han er bare bedre til at få det til at passe sammen, men imorgen skal jeg pakke bilen, og så kører jeg ud til ham, og så kører vi derfra. Så han skal pakke sine ting i aften.

Jeg kommer som sædvanelig til at savne Simba og Nala, men jeg ved, der bliver passet godt på dem, da min far og stedmor passer dem(:

Årh, jeg er lige kommet i tanke om, jeg skal huske og pakke min mors fødselsdagsgaver ind og min stedfars fødselsdagsgaver ind. Det havde jeg helt glemt.

Husk der kommer en anmeldelse senere(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar