torsdag den 8. november 2012

Anmeldelse: Mit eget Iphone cover



Jeg har designet mit eget Iphone cover inde på Caseapp som jeg har fået sponsoreret.
Inde på Caseapp kan man nemlig designe sit eget iphone cover
Man kan oploude sit eget billede, man kan vælge bagrundsfarve, og man kan tilføje en tekst.

 
Sådan ser mit cover ud.
Som I kan se, valgte jeg et billede af Fox.
Jeg var meget spændt på at se coveret.
Om kvaliteten af billede på coveret var godt.
Og det er det.
Det ser så godt ud.
Og selve coveret virker også til at være af god kvalitet.
Det er et "hårdt" cover, og det kan jeg rigtig godt lide.
Coveret er nemt at få på, og det sidder godt, og det ryger ikke let af(:
 
Jeg kan helt sikkert finde på at købe et cover derinde fra igen, da jeg kun har positive ting at sige.
Og jeg kan så godt lide, at ens cover er personligt.
Jeg synes også, det er en rigtig god gave ide. Og en rigtig personlig gave.
 
Jeg kan helt sikkert anbefale denne side.
Der er virkelig hurtig levering, og det er dejligt, synes jeg(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret


Ingen kommentarer:

Send en kommentar