lørdag den 10. november 2012

Anmeldelse af neglelakker



Idag vil jeg anmelde neglelakker fra Shop CICI
I kan læse i mit første indlæg, hvad jeg har skrevet om Shop CICI
Læs det første indlæg Her
En af de ting jeg er rigtig glad for ved deres makeup er, at de ikke er testet på dyr.

Som jeg har nævnt i de andre indlæg, vil jeg lige fortælle, at man kan bestille en makeup aften for sig selv + 10-15 veninder hos Shop CICI hvor der kommer en sælger ud, der er uddannet indenfor makeup og frisør, som viser makeup'en frem og viser hvordan man lægger en makeup.
Værtinden ( hende der har bestilt aftnen) får 10% af  det, der er købt for den aftnen, som så kan modregnes, det hun køber.

Idag vil jeg anmelde neglelakker.

 
Den blå neglelak finder I Her
Den gennemsigtige neglelak finder I Her
Den "lyserøde" finder I Her
Den "hudfarvede" finder I Her
Den lyseblå finder I Her
Den mørkebrune/røde finder I Her
 
 
Jeg har kun taget billede af den mørkeblå.
På billede ser den ud til at være våd, men det er bare lyset.
 
Alle neglelakkerne er virkelig gode.
De skulle have 1-2 lag. Men ikke over 2 lag.
De er nemme at lægge på. Og penslen var lige tilpas.
Har før oplevet at penslen til neglelakken var underlig, men det er den ikke her.
 
Jeg kan helt sikkert anbefale neglelakkerne, og så koster de kun 38 kr, og det synes jeg er billigt.
Jeg kan virkelig også godt lide flaskerne neglelakkerne er i.
Synes, det ser godt ud med flaskerne.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar