fredag den 9. november 2012

Anmeldelse af makeup



Idag kommer det endnu en anmeldelse af noget makeup fra Shop CICI
I kan læse i mit første indlæg, hvad jeg skriver om deres makeup, som I finder Her
Jeg kan ikke fortælle for mange gange, at en af de ting jeg virkelig godt kan lide ved deres makeup er, at det ikke er testet på dyr.
Det betyder så meget for mig at vide, jeg kan bruge det med god samvittighed.

Endnu en gang vil jeg nævne, at ved Shop CICI kan man bestille en makeup aftnen for sig selv sammen med 10-15 veninder, hvor der kommer en, der er uddannet indenfor makeup og frisør og viser makeup'en frem samt viser, hvordan man ligger en makeup.
Værtinden ( hende der har bestilt aftnen) får 10% af det, der bliver solgt for den aften, som så kan modregnes, det hun køber for.

Idag vil jeg starte med at anmelde 2 eyelinere.

 
Begge eyelinere er gode.
Og jeg kan bla. godt lide at bruge den brune på den våde kant, da det giver et andet look end at bruge den sorte.
Begge 2 er lette at få på. Jeg bruger også den brune til at tegne øjenbryn op med nogle gange.
I finder den sorte eyeliner Her
I finder den brune eyeliner Her
 
Det andet jeg vil anmelde er en msacara og eyeliner i en.
 
 
Mascaraen er rigtig god. Den klumper ikke, og ens øjenvipper ser meget længere ud.
Man kan også bruge penslen som eyeliner til at tegne en sort streg fx. ovenpå øjenlåget.
I finder mascaraen og eyelineren Her
 
Kram Heidi(:
 
 
 Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar