onsdag den 7. november 2012

Anmeldelse af øjenskygger



Jeg har været så heldig at modtage en masse lækkert makeup fra Shop CICI
Jeg har nu testet det i ca. 3 uger. Og fra idag og ca en uge frem vil der hver dag komme et indlæg med en anmeldelse af noget makeup.
I kan godt glæde jer, fordi der er en masse lækkert makeup.

Shop CICI har ikke kun makeup, men også hudplejeprodukter fra Urtegaarden, voks, og andre lækre produkter.

Deres makeup produkter bliver solgt ved frisører rundt omkring i Danmark.
Så selvom deres priser på makeup'en er lav, så er det godt kvalitet.
Og noget af det jeg virkelig godt kan lide er, at det ikke er testet på dyr.
Og det betyder meget for mig, da jeg jo elsker dyr, og så kan jeg bruge makeup'en med god samvittighed.

Nu til anmeldelsen.
Idag vil jeg anmelde nogle virkelig gode øjenskygger.

 
Du finder de første øjenskygger Her
Du finder de sidste øjenskygger Her
 
Disse paletter med øjenskygger ser så smukke ud, og når øjenskyggen kommer på øjet, ser der lige så smukt ud.
Jeg har før oplevet, at jeg fik nogle øjenskygger i gave, og at farverne så rigtig pæne ud, men når øjenskyggen så kom på øjet, så var farven ikke så kraftig, og det er rigtig ærgeligt, men sådan er det ikke ved dem her.
Her får man den farve, man ser.
 
 
Disse øjenskygger er jeg vilde med.
Du finder den første øjenskygge øverst fra venstre af Her
Den i midten finder du Her
Den sidste øverste øjenskygger finder du Her
Den første øjenskygge fra sidste række finder du Her
Den sidste øjenskygge finder du Her
 
 
 
 
Her har jeg den ene grønne på.
Jeg elsker farven, og det at der er noget glimmer på, det ser rigtig godt ud.
Så jeg synes, man kan bruge den til hverdag, men også til hvis man skal i byen, da der
er glimmer i, så ser det lidt festligt ud.
 
Øjenskyggerne er virkelig gode. Man kan virkelig mærke, at det er af god kvalitet.
Jeg er ofte meget kræsen med øjenskygger, men her blev jeg virkelig positiv overrasket.
Jeg elsker at stå og vælge, hvilken øjenskygge jeg skal have på.
Og så det at farven er lige så fin, når den kommer på, gør det hele så meget bedre.
 
 Hos Shop CICI kan man booke en makeup aften og invitere mellem 10-15 veninder, hvor
en af deres sælgere, som også er uddannet indenfor makeup artist og frisør, kommer ud og viser produkterne, samt viser hvordan man kan ligge en makeup.
Værtinden ( den der har booket aftnen) får 10% af, hvad der bliver solgt for den aften, som kan blive modregnet i det, som hun køber.
 
Jeg kan helt sikkert anbefale deres øjenskygger.
Glæd jer til imorgen, der kommer endnu et indlæg om noget lækkert makeup(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 

1 kommentar: