onsdag den 21. november 2012

Anmeldelse af Iphone cover


Jeg har modtaget et Iphone cover fra 3gz.dk som jeg skal teste.
For nogle uger siden testede jeg nogle høretelefoner derfra.
Den anmeldelse kan I læse Her

3gz.dk har tilbehør til Nintendo, Iphone, Ipad, Ipod, til mobil og meget andet.

Jeg er bla. vild med mange af deres covers.
De har nogle med Mickey Mouse, Mr. Bean, smølferne og en masse andre lækre, fede covers.
Og jeg synes, det er vildt fedt, at de har så mange covers med "kendte motiver."


 
 
Dette flotte cover modtog jeg.
Jeg er vild med det.
Det er et "hårdt" cover, ikke et gummi cover, og jeg kan bedst lide de hårde covers.
 
Kvaliteten er virkelig god.
Coveret sidder godt fast, men samtidig er det let at få af og på.
Den sidder godt i hånden, og den er let at få op af lommen.
 
Jeg er vild med coverets design, og det er også af god kvalitet.
 
Jeg har kun gode ting at sige om dette cover, og det havde jeg også med høretelefonerne, som jeg stadig bruger meget idag, og de fungerer stadigvæk lige så godt, som da jeg modtog dem(:
 
Jeg kan helt sikkert anbefale denne hjemmeside.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig et lækkert cover! :-)

    http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg er virkelig også helt vild med det.

    SvarSlet