torsdag den 29. november 2012

8 måneder



Idag er det 8 måneder siden, jeg vågnede op en morgen, hvor min verden brød sammen, hvor mit hjerte blev flået ud af brystet på mig og så blev sat ind igen.
8 måneder siden jeg mistede en del af mig selv, jeg aldrig får tilbage, fordi den del tog Freja med sig, da hun døde.

Det er nemlig idag 8 måneder siden, at Freja hun døde.
8 måneder siden jeg sidst rørte ved min lille pige.
8 måneder siden jeg sagde farvel til hende.
Og det gør lige så ondt idag, som det gjorde for 8 måneder siden.



Jeg har brug for Freja, og jeg mangler Freja.
Jeg savner så meget at gå ind i et rum, og så opdage et hun har fundet på et eller andet sjovt.
Jeg savner at høre hende mijave ude foran døren.
Jeg savner at kysse min lille pige.

Jeg savner dig hver evig eneste dag, min lille Freja, og jeg elsker dig så ufatteligt højt<3

Kram din mormor, Heidi<3

( Jeg skriver mormor, da Freja er Nalas datter, og Nala er jo min lille datter.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar