tirsdag den 9. oktober 2012

Vores fine græskarmand



Idag lavede jeg og Casper vores græskarmand.
Vi laver den altid tidligt. Før jeg begyndte at komme sammen med Casper, lavede jeg aldrig græskarmænd, men lige siden vi begyndte at komme sammen, har vi gjort det(:



Rigtig skulle øjnene ikke være helt runde, der skulle have været et "hak" i midten af øjnene, men på det øje, jeg skulle skære ud, knækkede det hak over, men jeg synes nu, det ser rigtig fint ud med helt runde øjne. Casper fandt på det med tænderne(:

 
Den står på vores terasse, og her fra sofaen kan jeg se lysskæret fra det(:
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Mange tak(:
    Er jeg glad for at høre, du synes(:

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin!! :D

    Har ikke lavet græskar siden jeg boede hjemme,
    da vi jo ikke kan stille den ud til vores hoved dør
    på 1. sal. Men det kan vi nu hvor vi flytter! :)

    SvarSlet
  3. Mange tak(:
    Ja det kan jeg godt se, at I ikke rigtig kan.
    Men er dejligt, at I kan det nu, når I flytter(:

    SvarSlet