onsdag den 17. oktober 2012

Tvillinge dag



Tirsdag i næste uge skal jeg mødes med min søster.
Og hvor jeg dog glæder mig.
Sidst jeg så hende var 1 september, og selvom det ikke er så lang tid siden, glæder jeg mig vildt.
Det er nemlig lang tid siden, jeg og min søster har været alene og bare kigget i butikker osv.
Så det glæder jeg mig til.

 

 
Da mig og Kamilla var 14 år. Kamilla til venstre, jeg til højre.
 


Vi skal også i ikea og kigge på julepynt osv. Og jeg elsker at kigge på sådan nogle ting, og det samme gør, Kamilla.
Vi skal også i Rosengårdscentret for at kigge på butikker. Så vi skal have en rigtig tvillinge dag sammen. Og så skal hun ud og køre med mig for første gang.
Jeg henter hende på banegården, og så kører jeg hende hjem til min far og stedmor samme dag.
Jeg har meget svært ved at vente til tirdag.

Husk min søster har gang i en give away, hvor der bliver fundet hele 10 vindere.
I finder give awayen Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar