mandag den 8. oktober 2012

Mig og min mor



Jeg er i gang med at se Mig og min mor på nutv.
Og jeg har set sæson 1, og jeg er i gang med sæson 2. Og jeg har haft det ret psykisk skidt idag, men når jeg har set det idag, så har jeg slet ikke tænkt på, at jeg havde det skidt.
Og det er nok, fordi det er så sjovt.

Jeg elsker Joy og hendes mor. Nogle af de ting, hendes mor siger, får mig virkelig til at grine.
Fx. " Ja herhjemme tisser vi jo med åben dør." og jeg grinte virkelig bare over det.

Så det program er jeg virkelig helt vild med. Og jeg er glad for, jeg opdagede, der var en sæson 2 og 3 af det(:

Er der nogen af jer, der ser det/har set det?
Har I nogen favoritter?

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Jeg er især også vild med Joy og Mia, og grinte selv over det hendes mor sagde med at tisse for åbent dør, i sæson 3 er der et afsnit hvor hun skal til dyrlægen med sine 2 eller 3 katte, lige et afsnit for dig. :)

    SvarSlet
  2. Ej, det vil jeg glæde mig til at se(:
    Ikke fordi de skal til dyrelægen, men pga. jeg kommer til at se mere til kattene(:

    SvarSlet
  3. Jeg ser det også. Jeg ser næsten alt når det kommer til reality..

    SvarSlet
  4. Jeg ser også en del reality programmer, dog ikke Paradise Hotel og Fristet.

    SvarSlet
  5. Åhh jeg elsker også bare Mig og Min mor - Det er så god underholdning! Jeg kan især godt lide Joy og hendes mor! Hihi. Tidligere kunne jeg også godt lide at følge Malou Stella og hendes mor, men de er jo ikke med mere. Men Nadialine og hendes mor er nu også meget morsomme :)

    Kanal 4 laver i det hele taget fede realityprogrammer :)

    Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet