onsdag den 24. oktober 2012

Mig og andre dyr



I har før set billeder af mig med mine fantastiske dyr, men når jeg fx. ser andre dyr, tager jeg også billeder af mig og dem sammen. Fx. når vi er i dyrehaven, eller når vi besøger geder, osv.

Jeg elsker jo dyr, så om det er en ged eller noget andet dyr, så er jeg glad for, jeg kan komme så tæt på sådan nogle dyr. Og specielt når vi har været i dyrehaven. Det at komme så tæt på hjorte osv, det er en helt speciel oplevelse for mig.

 
 
 
 
Jeg har før rørt ved slanger.
Den ene var i en zoo, og den anden i et eller andet med dyr også. Men det var ikke en zoo.
Og selvom jeg får gåsehud ved at se slanger i fjernsynet, så ville jeg godt ture røre og holde en, hvis der var en erfaren indenfor området med.
Og sådan har jeg det også med store edderkopper.
Herhjemme er jeg skide bange for dem, og skriger og hopper rundt, men hvis det var nogen med, som er vant til at omgås dem, vil jeg godt turde.
 
Jeg vil lære alt det om dyr, som jeg kan.
Fx. da jeg afleverede Fox ved dyrelægen, og der spurgte jeg dyrelægen, hvorfor det er så meget dyrere at få en hund kastereret end en kat, og bare det hun stod og forklarede mig det, synes jeg var vildt interessant, og jeg fortalte stolt det videre til Casper og familien. Fordi der havde jeg lært noget
nyt og det elsker jeg bare at gøre ang. dyr(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Elsker det billede, hvor dådyret rækker tunge :D

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Er også et godt/sjovt billede.

    SvarSlet