tirsdag den 2. oktober 2012

Måske mode aften i næste uge



Det har været en rigtig hyggelig dag.
Jeg og min veninde tog i et center for at kigge. Jeg ledte efter
noget granatæble jucie i matas, men det havde de ikke, men fandt det et andet sted.
Vi var bla. på MacDonalds.

Vi tog bagefter i et andet center. Bagefter var vi i bilka, hvor vi var på Bistroen for at få en cola og en øl.



Jeg har haft en rigtig hyggelig dag med min veninde.
Næste onsdag skal vi måske til sådan en "mode" aften i en butik i det sidste center, vi var i.
Hvor der er modeshows, hvor man får gratis gaver af Body Shop, og man kan blive sminket af nogen fra Body Shop, og så hvis man køber for over 300 kr, får man en goodie bag.
Så jeg håber virkelig min veninde kan(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar