torsdag den 4. oktober 2012

Kundeaften i næste uge



På onsdag i næste uge skal jeg og min veninde, Pernille til kundeaften i Z-up.
Hvor der er modeshows, man kan blive sminket af dem fra The Body Shop.
Man får en gratis gave fra The Body Shop.
Hvis man køber for over 300kr, får man en goodie bag.

Jeg har før set, Matas har haft sådan nogle kundeaftner, men jeg har aldrig været til det,
fordi dengang havde jeg ikke rigtig nogle at tage med, så jeg glæder mig virkelig meget.
Og jeg er så glad for, jeg har Pernille, som jeg kan lave sådan nogle ting med(:

Det gør, jeg føler mig lidt mere "normal" altså at jeg så ikke tænker over alle mulige dumme ting, når jeg er sammen med hende, og det at jeg har en veninde at lave sådan nogle ting med, gør jeg føler mig lidt som alle andre. Jeg har længe ønsket mig en veninde, som jeg kunne lave sådan nogle ting med, og jeg er så taknemmelig for, at jeg og Pernille er blevet så gode venner(:

Har nogen af jer prøvet at være til kundeaften i nogle butikker(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg skal til den samme event. :-)

    http://camillasperspektiv.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt(:
    Skal du også i Odense(:?

    SvarSlet