tirsdag den 23. oktober 2012

Dette fik jeg købt



Idag har jeg været sammen med min tvillingesøster, Kamilla.
Det var rigtig hyggeligt. Vi tog først hjem til mig, hvor hun fik set dyrene.
Det er lang tid siden, de sidst har set hende. Fox var vildt glad for at se hende.

Vi var i Ikea, hvor jeg fik købt 3 gaveæsker og nogle lys. Vi bruger en del lys nu, når det er blevet koldere i vejret. Så er det hyggeligt med lidt lys indenfor.

 
Gaveæskerne
 
 
Lysene
 
Vi gik rundt og kiggede i flere butikker. Vi var bla. inde i Tiger, og der fik vi gratis is(:
 
Så var vi i The og Ide, hvor jeg fik købt nogle små vedhæng til at pynte julegaver med og 2 små klokker også til julegaver. Jeg elsker sådan noget(:
 
 
Vedhængene og klokkeren
 
På MacDonalds solgte de Mumi klistermærker, og jeg elsker jo alt med mumi, så jeg skulle selvfølgelig have en pakke, som kostede 10 kr. Der er kun 6 plastre i, men det gør ingenting, da jeg ikke regner med at bruge dem, men at det bare er for at have dem(: Samtidig støtter det også Ronald MacDonald huset.
 
 
Mumi plastrene
 
Så købte jeg en gave til Casper i The og Ide.
Jeg købte 2 marcipan hjerter fra Summerbird.
 
 
Marcipan hjerterne
 
Vi hentede min lillebror fra skolen, og så kørte jeg dem hjem.
Det har været rigtig hyggeligt, men til sidst fik jeg det ret skidt psykisk.
Men rigtig hyggeligt, det var det(:
 
 
Kram Heidi(:
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar