mandag den 22. oktober 2012

Imorgen



Sikke en morgen. Jeg sov heldigvis længe, men derfra og til nu har jeg haft det så psykisk skidt. Men så fik jeg heldigvis en sms om, at Casper snart får fri, og det var 2 timer før, end jeg regnede med, så det gjorde, jeg fik det bedre.

Jeg skal have fundet nogle ting frem til imorgen, hvor jeg skal være sammen med min søster.
Jeg henter hende på banegården, så kører vi herhjem, da jeg har nogle ting til hende.
Jeg har bla. en lille gave til min lillesøster, som jeg skal have pakket ind idag.
Hun har fødselsdag på lørdag, hvor vi desværre ikke kan være der, og jeg er med i en gave til hende, men hun får en lille ekstra ting. Så den skal jeg have pakket ind og skrevet fødselsdagskort.

Jeg glæder mig så meget til at være sammen med min søster imorgen.
Jeg glæder mig til, det bare er en dag med mig og hende. Normalt når vi ses er vores familie der som regel, så det bliver godt med en dag bare med mig og hende.
Det er første gang, hun skal ud og køre i bil med mig, og jeg glæder mig til, at hun skal køre med mig.
Vi skal i Rosengårdscentret og i ikea, og så skal vi spise på MacDonalds.
Der spiser vi altid, når jeg og hende ses. Så det var ikke engang noget, vi aftalte. Det er bare sådan en selvfølge.

Kram Heidi(:

2 kommentarer: